Sunday, November 14, 2010

yoys.net Domain Giveaway

haha.. aku sungguh berasa bangga kerana dijemput untuk membuat entry ini.. saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada saudara HENSEM kite.. SAUDARA YOYS.NET..

saya berpendapat bahawa saudara yoys.net amatlah BAIK HATI kerana beliau mungkin memberikan saya domain yang dijanjikan dalam masa 3 MINGGU LAGI.. terima kasih saudara yoys.net!

mungkin kerana perwatakan saudara yoys ini yang sangat BERMURAH HATI menyebabkan saya tertarik melihat blognye..

akhir kata kepada saudara yoys.net.. buatlah yang terbaik dalam kehidupan. dan pastikan anda adalah orang yang paling BERTUAH di dunia ini..

sekian

motivasi hari ini

"rezeki yang datang adalah anugerah Allah, manfaatkan ia dengan baik agar Allah berikan kita rezeki lagi"

domain giveaway dibawakan dengan jayanya oleh Yoy’s Network




2 comments: