Saturday, August 4, 2012

OH YEKE! UFO MENDARAT DI MALAYSIA


UFO telah dirakam oleh 3 orang sahabat di Sunway Mentari ketika mereka sedang melepakkan diri di kedai makan. Terlihat lebih kurang 3 atau 4 UFO yang berlegar-legar disini. Kemungkinan Tahun Melawat Malaysia yang menjemput mereka untuk ke sini atau ada propaganda lain? =) .. Kita saksikan sendiri di video ini.


Info tentang UFO


UFO atau dikenali sebagai Unidentified Flying Object ( Benda Terbang yang tak dikenali) banyak kali diceritakan sebelum ini dari generasi terdahulu hingga sekarang. Mitos ini tidak dapat dikenal pasti kebenarannya. Ada yang mengatakan UFO ini adalah daripada galaksi atau planet lain yang datang ke bumi. Ramai yang mengandaikan bentuk UFO seperti bujur dan terbang secara sisi dan terbang dengan kelajuan yang tinggi. Hal ini juga tidak dapat dikenalpasti kesashihannya. 


Antara bentuk UFO



 

walau apa pon cerita disebalik Rahsia UFO ini, saya berharap agar Rahsia UFO ini bakal terungkai satu masa nanti oleh saintis Malaysia. 

p/s: setiap apa kejadian ada sebab dan musababnya. kita harus percaya yang nyata di depan mata dan bukan hanya cerita dibelakang.


No comments:

Post a Comment