Wednesday, May 1, 2013

AKU DAN DIA KINI BERSATU

assalamualaikum

sudah lama rasanya saya tak update blog. rasanya nak aktif kembali blog ni. sebab banyak nak berkongsi dengan rakan2 tentang diri ini. blog "Oh Yeke" ni memang TERKENAL dulu. sebab sibuk dengan kerja, maka terbengkalai la blog ni. bukan apa, sibuk nak dirikan masjid, so saya mencari la rezeki dimana ada. Sekarang Alhamdulillah, masjid dah berdiri teguh.. (^.^)y... Saya dan isteri sedang mengemaskini diri dengan mencari barang dapur, perabot, wireless dan lain2.. bukan senang rupanya bila da berumah tangga. Tetapi kesusahan untuk memikul tanggungjawab mendidik saya untuk lebih berusaha menjadi seorang suami yang mithali.

Majlis perkahwinan saya adalah pada 19&20 april 2013 di pahang. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan jayanya. dan di tempat saya iaitu di johor adalah pada 8 Jun 2013. so, rakan2 yang tetiba terbaca di blog ni diharap dapat datang ke tempat saya..ANDA DIJEMPUT TAW!.. So, akhir kata, doakan rumah tangga ini bahagia selamanya. AMIN..... =)

3 comments: