Thursday, February 3, 2011

25 TENTANG AK - YAZID -


AK DIJEMPUT OLEH CIKGU SURAYA UNTUK MENGETAHUI 25 TENTANG AKU.. HEHEHE.. tq cikgu suraya!
  1. nama penuh sue, mohd yazid bin salikan
  2. besday atau tarikh sue dilahirkan, 11 DISEMBER 1987...
  3. SAYA dilahirkan xcukup 1 bulan..dan berat MASA KECIK 2.96 KG...sangat KURUS k..hehehe.. skrg 93 kg. akan menurunkan kepada 70kg
  4. YAZID anak SULUNG dari 3 beradik..
  5. pernah jadi penolong ketua pengawas masa sekolah rendah..SELALU DAPAT NO 3 MASA SEKOLAH RENDAH!
  6. SUKAN - SILAT OLAHRAGA - MENDAPAT 10 EMAS DARI 20 PERLAWANAN
  7. SUKE SANGAT SENYUM!
  8. sangat suka karaoke! (SAMA MACAM CIKGU SUE -LAGU MAWI DAN JAMAL ABDILAH!)
  9. suka BERNIAGA
  10. BERNIAGA PENCETAKAN
  11. SUKA NASYID!
  12. bercita cita nak cipta lagu n lirik nasyid!
  13. semua cerita layan.. hehe
  14. pernah g ujibakat AKADEMI AL QURAN..tp direject sebab LUPA LAGU ALQURAN
  15. TAKUT KUCING.. HAHA
  16. SUKE KARTON GANAS ALA2 DRAGON BALL...
  17. SUKA PEREMPUAN manja,BERTANGGUNGJAWAB, BOLEH URUSKAN KELUARGA BERSAMA2..
  18. sangat jiwang dan romantis.
  19. saya sangat2 pakar bab SOAL CINTA!
  20. xtahu tentang fesyen.. ajarkan saya leh???
  21. buah hati?? masih available sebelum kawen.. haha
  22. sangat suke makan nasi dan ayam dengan tea o ais..
  23. xkuat makan.. cume kerap makan! haha
  24. saya sangat MANIS! dan saya boleh selerakan orang yang kurang selera makan..
  25. akhir sekali.. saya sangat sayang korang yang baca blog aku.. www.blogz-anda.blogspot.com @ KONCO BLOGGY!

18 comments:

  1. yeahh..suke..tp xpena dapt nie..

    ReplyDelete
  2. hehe..sue cat lover...
    sue lg kecik..1.5 kg...
    sue silat,main seni je...
    sue xske cartoon ganas!hahaa

    ReplyDelete
  3. 17, 18 & 19----> tak boleh blah!!! hahahah! ewww.... yazid terer bab cinta??? bukan ke aku adviser ko?

    ReplyDelete
  4. pakar dalam soal cinta?

    wah..bestnye..leh la tanye2 pendapat ye...=)

    www.jarijemariemas.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nur fatin innani! --wah2.. haha.. ko punye naik lif tekan sendiri.. hahaha

    akmal: boleh je.. dah follow.. eheheh.. comel gak blog .. hehe

    ReplyDelete
  6. 10 emas daripada 20 perlawanan?? wah hebat wah wah hebat hebat, hikhikhik.. from yusrizam bin ibrahim... sila lawat blog aku plak http://anakmelayu-lamanhakiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ngehe.. tapi banyak benar "sue" yang tak tertukar ke "yazid".

    ReplyDelete
  8. actually 8 je bro.. lagi 2 tambah sendiri kot, xpower cam ko yus.. hahahaha

    hawa: ha??? hehehe..ap die hawa??

    ReplyDelete
  9. konco bloggy:

    thanks coz puji blog sy..
    biase2 je tu...=)

    ReplyDelete
  10. heheh.. eleh merendah diri.. keep in touch boleh?? heeh

    ReplyDelete
  11. rajin2 la jenguk blog sy ek...=)

    keep in touch ya..=)

    ReplyDelete
  12. baik akmal.. hehehe..kalu ad gathering blogger dtg la...

    ReplyDelete
  13. time kasih laa yazid, igt lagi nama ak tu!

    ReplyDelete
  14. hahaha.. sape x kanl fatin innani. hehehe.... ko kat kluang marhaban ke??? hhehe

    ReplyDelete